tiistai 30. elokuuta 2011

De gööööör ont !

Viivi: NONIIN. Eli oli liikuntapäivä siel Öjenillä , vai mikä vittu on ! Ja siel oli iha hirveetä :--D mut seura oli kyl mukavaaa. 
 Aluks ku mä näin ton silla nii ajattelin , et oonha mä tän ennenki menny et emmä kuole.


 Ekallla kerralla ku pysähdyttii LUULIN et oltii jo puolvälis , mut VITUT.







 Sit jäätii vähä jälkee ja pysähdyttii, oli nii saatanan turhauttavaa ku kokoaja tulee kyltti et joo viel 3km ja seuraava 3,5km ja sitte 4km ja nii edelllee..
 Sit jesse löys tollase "Mario sienen" ja ruvettii jotai et jos olis kaks elämää mitä tekis silloi ekalla elämällä :-D
 Kesti suunnillee 2h kävellä toi , se oli nii paskaa :D valitettiii se eka tunti iha kokoaja sit ruvettii kaataa jotai puita ja puhuu kaikkee iha sakeeta ku rupes naurattaaa ku vitutti nii kovaaa. Meit lähti kaks luokkaa yhtä aikaa ja varmaa joku yli kymmene vaa kiersi ton kokonaaa :---D !


Sit ton jutun jälkee Jaskakulta heitti mut himaa ja Iina tuli meille. Katottii jotai leffaa ja Heidiki tuli sit meille :--) Iina lähti himaa ja lähettii heidinkaa ottaan mulle passikuvaaa. Matkalla ajettii sit kolari. Auto käänty suoraa meidän eteen ,Heidi ehti just väistyy mut se peräosa törmäs siihe autoo ja mun jalka välis. Ei kaaduttu , mut mun jalkaan sattu nii kovaa ,luulin et se lähti pois paikoilta. Se kuski sit tuli kysyy et mitämitä pitääks viedä terveyskeskukseee tai tuliks skoboo mitää oltii vaa joo eiei , ei mitää hätää, ei mitää muutakaa pystytty sanoo siin tilantees. Nytku ajattelee nii oltais saatu vaik mitä korvauksiii , tyhmiä ku ollaa...

Mun jalas on nyt iha saatananpoine patti iha musta ja verisuonet menee iha oudosti, sattuu vähä kävellä ,mut en jaksa mennä lääkärii (yllätys) Passikuvien jälkee mentii Hapskille hakee tubaggaa ja sit siel Sepiksee (:
Illal Atte ja Heidi tuli kattoo meille salkkareit ja sit jotai säädettiii siin. Huomen Jossu on tulos taas meille yllätysyllätys :) ! Nyt oon nii väsyny et meen suoraa nukkuuu ! En tiiä tulis kuinka vitusti kirjotus virheitä tai mitä, mut ei kiinnosta ny. Nii vittuuntunu olo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti