maanantai 22. elokuuta 2011

Move on !

                                                                           kuva we<3it ^




Viivi: Ku ajattelee nii mikä on pahinta tai hirveintä kuulla joltai tärkeeltä ihmiseltä? Voi olla et ' En rakasta sua enää' tai joillekki vaan se ' En tykkää sust enää sillälailla miten enne' , mut mun mielestä on hirveintä kuulla se , ku joku sanoo ettei sitä kiinnosta enää, tai ei välitä. Ei kiinnosta mitä mulle kuuluu tai mun asiat, tai mikään muu vastaava. Ei halu enää puhuu ja ku tulee vastaa nii ei ees kato päi. Ja mitä tahansa sanoo sille ihmiselle nii tulee tyly vastaus. Jos se on oikeesti joku tärkee nii se tuntuu nii vitun pahalta, vaikka tavallaan on ansainnu sen kohtelun jos on tehny jotain väärin sille ihmiselle, mut musta se ei oo reiluu , koska se on pahin kosto mitä voi saada et sanoo ei kiinnosta enää emmä välitä tai vastaavaa. Ei siitä vaa noi pääse yli. JOOOHEI mikä angsti avaus tälle postaukselle, mut oon just tos samas tilantees. Mutta nyt vähän lisää guviii lauantaista jolloin oli iha törkeen kivaa mun mielestä : ) !

























En jaksanu ladata enempää kuvia mut noi vietin mun lauantai-illan :D ! Oli giiivaa ja menin tuolt sit jossulle yöks! Matkalla ku käveltii niii joku 20m pääs oli joku möykky siin keskellä tietä sit jossu vaaa et ' Viivi oi kato siili vähä hellune, naaw näiks ku se liikku , et ota kuva' Sit mentii lähemmäks nii jossu 'eiku se oliki hevosen paskaa'. Naurettiii yli kaua, noin huonolle jutulle mut kyl se siin vaihees oli viel kiva :--D ! Sunnuntaina oltiin kattoos Autot 2 , ja se oli ihan PARAS, suosittelen lämpimästi menemään kattooo sitä ! Huomenna 10-14 kouluu, mut meen jo 9 Iibzin kaa hammaslääkäriii :-----------) ! nyt taas vaihteeks haen ruokaa ja rupeen kattoo serranoo (oon nii vitu riippuvainen siit ).

Lauantaina kuunneltii Sakun luona suunnillee kokoaja tätä :D--> http://www.youtube.com/watch?v=sqHov4CSe1s


pusnus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti