perjantai 12. elokuuta 2011

Piirrä viiva piirrä viiva !






                                                                    Kuvat: we<3it


Viivi :Kuvia ei mun mielestä tullu otetttuu tuol Taiteidenyös, en oo niinkää varma nii noi kuvat tos ylhääl kuvaa aika hyvin eilistä :--D! Meno oli taas tosi huippuu ei kyl käyty kertaakaa kaupungis vaa oltii alku ilta teletappikummulla ja sieltä sit suoraa Hietskuu. Mua ärsyttää ku en osaa rajottaa mun juomista. Tää oli toka kerta ku vedän liian pahasti no mut 11 mais rupesin jo vähä virkoomaan, nii että pystyin nousta istumaan ja näin iha simona tuttuja siel  , jota en oo nähny pitkää aikaa , oli helvetin kivaaa se loppu ilta:) Sit olin kotona joskus puol kahen aikaa :) enoikee muista, mut viestien perusteel niin silloi.







Nyt oon kuumees mut ei se mitää. Josssu tulee tänne onneks pia ja on yötäkin mun mielestä. Lähetää varmaa pihalle täs illallla :) Loppu loma pitäää vetää iha täysil eikä saa katuu mitää typeryyksii mitä tekee, nyt on viel lomaa jäljellä ! Ottakaa kaikki siitä irti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti