lauantai 17. syyskuuta 2011

hei kulta älä naura itekki oot ihan lauta

joo otsikko on NRJ Aamupojat - Ei kelpaa biisistä jos joku ei tienny :D


Heidi: On olllu tähän asti ihan simo hyvä viikonloppu ! Perjantaina eli eilen olin Toffella siel oli Jemina,Mikko,Sussu,Vennu ja Osku oli ihan SAIRAAN kivaa :D huhhuh ku sai nauraa!
Ja tänäään olin Jurvas kattoos jotai kisaa ku mun äitin veli kisas siel :d joo laitan tänne kuvia sitte ku mun netti toimii paremmi.. Sen jälkeen ku tulin sieltä nii menin Jeminan , Sussun , Vennun , Mikon ja Toffenkaa Toffelle siel vaa chillattii ja yhes viahees minä ja Jemppu lähettii hakeen pizzaa skootteril (4pizzaa skootterilla) HUHHUH ku sai nauraa ku yks pitsa meinas lentää :D:D:D HHAHAHAHHA :D

SIT TÄHÄ LOPPUUUN  , ku katottiin talenttii nii siel esiinty ehk kaks maailman söpöintä tyttöö !
Helmi ja Iina - Muotitietoinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti