tiistai 13. syyskuuta 2011

NJAAAAAAAAAAAAAAAA

Kuvatweheartit



Viivi :  VOOE helvetti ! Hukkasin mun muistikortin niii en saa kuviii koneelle ): ärsyttäää ! Tosi ihanaa ku noi paska sää joka päivä... nii ei oo kivaa olla pihallaaaa. Mut olin tänää kummiski Heidinkaa pitkästä aikaa :--)

Täs taas pari asiaa musta iha näi ku on tylsää nii halun kertoo

- Mä en oo sillee nii tyttömäinen, tai oon mä ,mut en tykkää pitää mtn 'byjamabileitä' tai jotai tyttöjeniltoja.
Ei ei ne ei oo mu juttu yhtää , jos puolet o poikii ja loput tyttöjä nii sit o paljo parempi :)
- Mul on atooppinen iho, jota vihaan syvästi.
- Rakastan tekstata jollekki ihanalle ihmiselle illalla ku sataa iha kaatamalla ja makaa ite sängys. Joskus jopa ku sataa meen aulan sohvalle nukkuu ku siin on kattoikkuna yläpuolellla nii ihanan kuullosta.
- En luota enää ihmisii yhtää. Ainut joka oikeesti pitää lupaukset on äiti.
- Oon koukus Serranonperhe sarjaan. (katonsitäjokapäivä dvd:lt)
- Ainaku mulla on hiukset kii nii mul on huono päivä ja kaikki menee päi vittua, siit tietää kannattaako aukoo päätä mulle sinä päivänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti