torstai 1. syyskuuta 2011

THIS color tickles




                                                                          kuvatweloveit


Viivi : Nyt kerron joitai juttuja musta.

- Mä oon lähes aina ilone.
- Ja nauran aika paljoki :D
- Oon aika pitkä.
- Oon iha saatanan huono valehteleeen ja jään melki aina kii kaikesta mitä teen :D
- Mä vihaan riitelemistä yli kaiken ! Nii varmaa tuhat muutaki.
- Mulla on suuret ennakkoluulot ihmisii kohtaa.
- Mut muhu on silti helppo tutustuu ja osaan olla mukava.
- Syön joka päivä karkkii tai jotain sokerista (donitsia, keksiä,jäätelöö,kakkuu) , enkä syö koulus melki koskaaa. Eli elän karkillla ! :D
- Luotan liian helposti ihmisii.
- Oon tasan kerran rakastanu kunnolla mun elämäs.
- SUOLAKURKUT ON HYVIÄ PISTE
- Vihaan mun hiuksiaaaaa !! Ärsyttävät vaikee laittaa !
- Huulipunan laittaminen on mun juttu, en pysty lopettaa sen käyttämistä.
- Rusketun helposti koska mul on nii ohut iho.
- Oon harrastanu elämäni aikana balettia,partioita,telinevoimisteluu, tanssia, ,uintia,cheerleadingia ja niin edelleen !
- Mut nyt en harrasta mitää , enkä tuu harrastaaan :--)
- Mun vanhemmat on iha OK. Paitsi ne ottaa välil nii tosissaa jotai nii naurettavii juttuja.
- Mul on myös kaks pikkuveljee. 01 ja 99.
- Helppoo ku äiti on parturi nii se värjää ja leikkaa mun hiukset melki silloin ku halun (:
- Mul on ollu punaset,valkoset,ruskeet,mustat,liilat,,harmaat ja nyt blondit hiukset.
- Kauhuleffat on mun juttu.
- Kaikki sormukset on ihania
- En todellakaan oo mikää muotifriikki vaa pukeudun iha mite mua huvittaa.
- Tärkeimmät ihmiset ,jokka oon tuntenu ihaiha pienestä asti on Karkki ja Jesse.
- Ja sit muut yhtä tärkeet on Heidi,Atte,Iina,Jossu ja Jasu.
- Mut mul on kans iha sikana ihania kavereita.
- Oon aika hyvä koulus ja mun keskiarvo oli 8.1 (:
- Herään joka kouluaamu 6 tai 15 vail 6, se on vaa tapa enkä pysty lopettaa.
- Mul on myös pakkomielle pestä hiuksia joka päivä.


Enempäää en jaksa kirjottaa ku ei tuu oikee mielee mitää. Tää oli ehk turhin postaus ikinä , mutku pakko kirjottaa ku on väri pääs (siistyvikasvu väri , koska se harmaa väri ei ollu viel tullu äiti töihi nii se ei voinu laittaa sitä mulle) ja kutittaa iha helvetisti !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti