keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Food is my life.






Viivi: Koulukuvaukset ei menny todellakaan HYVIN. En tykänny yhtää siit mun yksityiskuvasta ,koska siristän siinä mun silmii tosi tyhmästi. Kaverikuva ei onnistunu , ku reksi heitti ne kaikki ulos, jokka oli eri koulusta ( siin vaihees kilahti ja lujaa). Tulin himaa (ekaakertaa yksin moneemonee päivää) ja otin nii paljo ruokaa ku vaa pystyin ja rupesin kattoo serranoo. Myöhemmi Atte tuli meille ja hakattiii toisiamme ja huudettii. Noei, Sit 8 lähettiii puistoo päi ja sinne tuli sit Jape ja Jossu. Huomenna oon taas Jossunkaa, se luultavasti tulee meille suoraa koulusta :--). Nukkkukaa tositosi hyvi !  Ja pitäkää huomenna hyvä päivä !

... Mulla on oikeesti joku ongelma ruuan suhteen. Syön iha kokoaja , enkä tunne yhtää et olisin ees täynnä. Sit jos tunnen et oon täynnä, en pysty lopettaa vaa haen kokoaja lisää ja lopuks oksennan. Jos katon teeveetä mun on pakko syödä siinä samalla, tai rupee ärsyttää ylikovaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti