sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Arvaa kui kivaa ois jos juttelisit


Heidi:
En jaksa nyt kertoo mitä on tapahtunu ku en oo postannu piiitkään aikaan taaskaan. Mut tää viikonloppu on ollu parhain pitkään aikaan! Eilen perjantaina olin Sussun ja Jeminankans JVG:n keikalla Leipätehtaalla , ei helvetti ku oli kivaa! ja sitte tänään olin eka jossain ravintolas syömäs se oli joku Kanttarellis tai joku tollane ja sit sen jälkeen Jemina tuli hakeen mua ja mentiin Toffelle:) käytiin hakemas kolme kauhuleffaa makuunista ja takasi Toffelle kattoon niitä. sit katottiin siinä kaikki putkeen:D ne kaks ekaa oli iha hirveitä mut sit se kolmas oli aika sekava. :) mut seura oli parasta ! (Jemina,Sussu,Osku,Mikko,Toffe,Kimi ja Vennu).

JA SIT TÄHÄ LOPPUUN TÄLLÄNE KYSELYPASKA


VIIMEISIN KERTA KUN
Kävit suihkussa: tänää
Olit ulkona: tänää
Olit jonkun vieressä etkä olisi halunnut lähteä: ömm..
Itkit: enmuista

OLETKO
Ihastunut/rakastunut ystävääsi joka on vastakkaista sukupuolta: en
Suudellut kahta ihmistä samana iltana:varmaa
Suudellut tuntematonta: en
Itkenyt viikon putkeen samasta syystä:en

VIIMEISIN
Jota halasit: varmaa jemppu
Jonka kanssa puhuit: jemina
Jolle huusit:VENNU
Joka laittoi sinulle viestiä: äiti

VIIMEISIN VIIKKO
Onko sinua joku halannut viimeisen viikon sisällä ? - on
Entä kenties pussannut ? - eip
Oletko ikävöinyt jotain kovasti ? - olen
Mitä olet ostanut viikon sisällä ? - no en sillee mitää
Oksentanut ? - en
Soittanut jollekkin ? - joo
Saanut viestiä vastakkaisesta sukupuolelta ? - joo
Lähettänyt viestiä vastakkaiselle sukupuolelle ? - jep

RAKKAUS
Miksi et seurustele ihmisen kanssa josta pidät ? -koskakoska , ei mulla oo ny sillee ketää kenestä tykkäisin
Miksi olit viimeksi surullinen ? - ömm

MILLOIN
Milloin viimeksi nauroit ? - tänään
Milloin olit viimeksi autossa ? - tänään
Milloin olet viimeksi syönyt leipää ? -eilen
Milloin olet viimeksi pelännyt pimeää ? - tänää
Onko sinulla juuri nyt musiikkia soimassa ? - on

MUUTA
Miksi itkit viimeksi ? - en edelleenkää muista
Haluaisitko nyt halata jotain tiettyä ihmistä? - haluaisin
Mikä on ihaninta mitä sinulle on sanottu ? - 'en mä tykkää susta vaan mä rakastan sua'
Minkä väriset hiukset sinulla on ? - tälläset vaaleet
Oletko koskaan sanonut "rakastan sinua" tarkoittamatta sitä? - kyllä olen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti