lauantai 8. lokakuuta 2011

Get a grip.






Joo eli meil oli liikas keilausta.. OON ehkä maailamn huonoin keilauksessa, en ymmärrä mite jokku voi saada jotai täyskaatoja sun muuuta :--D.



Koulu jälkee Jossu mummi heitti meidät meillle (: ja sit nukuttii hetki ja syötii, kävin suihkus ja mentii Pavelle viettään iltaaa =) !





               toiki tossa mitä pave kaataa mulle niii oli oikeesti iha sika hyvää.!





   
   
                                     namnam valkovenäläistä <3
                                     
Oli mun mielest iha sika kivaaa ! syötii ja laulettii sun muuta mukavaaa :--)kiitos pavelle ku kutsu meidät sinne <3 tykkäsin ! sit yhtäkkii atte tuli sinne ja lähettiii sielt westikselle.




Noi kolme kuvaaa sain napsitttuu, ja laadut on surkeet mut ei moni muukaa olis paremmi mun tilas saanu otettuuu kuvaaa :D oltii sitte hetki westiksellä , ja lähin kävelee sieltä jotai vaille 12. Olin 10 vail himas? Toi loppuilta oli kyl surullinen tai mul oli tosi paha olla, mut sitku pääsin himaa jäin viel koneelle ja jäin kattoo jotai standup koomikkoja. Nyt oon nii kipee, silmät ja nenä vuotaa. Aivastan kokoaja , kurkku vitun kipee ja siel o kunno limaa ja varmaa 39 astetta kuumetta ! Mut se ei mun viikoloppuu pilaa. Tänää jossu tulee meille ja keksitää jotai hauskaaa :---)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti