torstai 1. joulukuuta 2011

................................................




Tossa on niitä lääkkeitä mitä oon vetäny eniten , ei oo kuule oikee kiinnostanu monta niiitä saa ottaa päiväs.

MUT nyt saatte kuuulla mun valituksii :)! Eka päivä ku olin kipee, ei siin ollu melki mitää paikat vaa nii kipeet, sit ihan yhtäkkii mulle nous kuume, yöllä se nous 40 vähä yli , meinasin pyörtyy , oksentelin vaa ja itkin ku sattu nii lujaa. Suihkussa en pysty käymää koska mua sattuu helvetin kovaa mun ihoo, iha ku olis kasvukipuja ympäri kehoo. Seuraava päivä oli taas sellane et nukuin vaa, koska en ollu nukkunu yhtää tona yönä , heräsin tunnis ainaki kaks kertaa. Silloi oli joku 39 astetta kuumetta, en oo syöny mitää paitsi silloi ekana päivänä keitin itelleni kasviksii , eilen ketää meidä perheestä ei ehtiny tehä ruokaa ku niil oli kiire hallille (-.-) , no kylhä mä sit kaks porkkanaa sain syötyy ! ja pikkase tonnikalaa. Ja ku kaverit soitellu , nii ei mitään tietoo mitä oon puhunu niittenkaaa ! eniten mua häirittee et mul on mustelmia ympäri kropppaa ;O


Tänää oon hikoillu nii paljo , et tiiän jo et kuume laskeee :--) Tosi ärsyttävää , ku ainaku oon kipee nii oon iha kunnolla, jos joku tauti kestää 5-10 päivää , nii vedän sen 10 päivää asti ! Mulla on vielki paikat iha sika kipeet , mun pitäis värjätä tänää mu juurikasvu mut uskon etten pysty siiihe ! 


Olis kyl ollu tarkotus jatkaa tätä postausta, mut huomaan et koneesta loppuu akku , enkä pysty mu voimilla hakeee sitä akkulaturii tuolt ylhäält joten adjö !..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti