sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Lauantai

TULEE PALJON TEKSTIÄ

Heidi: Eilen menitiin joskus 2 aikaa Jugsundii Jeminalle, Osku,Sussu,Mikko ja Toffe ! No sit nää mulkut oli tehny mulle täytekakun ku mulla oli synttärit , aww <3 Syötiin sitä , kuunneltii musaa ja chillattii.
Osku ja Mikko meni sitte saunaa , ja kappas nää kaks keksi kyllä niin "hyvän" idean et ne polttaa samalla siel saunas , vaikka niitä oli kielletty ennenku ne oli menny sinne! Siitä tuli sitte illan ensimmäinen riita. Mut Osku ja Mikko pyysi Jeminalta anteeks heinäpuskan kera , siinä kohtaa ei voinu muuta ku nauraa.:d
No sit perus maattii Jempun sängyllä nii yhtäkkii rupes kuuluu kauheeta huutoo , Jemina ja Toffe päätti räkii toisten päälle , joo mä tien et mun kaverit on nii ihania. Jemina juoksee alakertaa vessaa ja ottaa vettä suuhun ja synlkee ne Toffen naamaan, sen jälkee Toffe muka pesee käsiä ja heittää ne Jempun naamaan, tää oli illan toinen riita.
Maattiin edelleen sängyl ja mietittii et mihkä paikkoihin tuleee fritsuja , sen seurauksena mulla on pari fritsua kädes. Sitte Osku ja Sussu rupes tanssimaa , huhhuh oli aika kaunista.
Jempun porukat tuli kotii ja ne teki meille leipää , siinä sitte ku kukaa ei sitä yhtä ja viimmestä leipää syöny nii mä söin sen, sitte Mikko rupee huutaa et se on saanu vaan yhen leivän ja mä olin syöny kolme :DDD , tää oli illan kolmas riita. Kaikki riidat oli sovittu ja muutenki katottii bb:tä ihan rauhas, mutta tää suurin idiootti Osku päätti tulla ja pierasta mun naamaan , suutuin NIIN kovaa sille koska se hyvin tietää et inhoon ku se piereskelee ! HYI HELVETTTI. Jempulla ja niillä oli jotai vieraita alhaalla ja minä ja Osku huudettii sielä yläkerran vessas ! Oon edelleen sille vihanen !
Että tälläne lauantai. Tuli vähä paljo tekstiä;o Mutta kiitos synttäreistä kultsit ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti