sunnuntai 20. marraskuuta 2011

ei otsikkoa

Viiiviiiiiiiiiii:
VOIPERSE , ku ärsyttäää ! Perjantai oli supermukava :) oltii porukalla Villas vähä ottaas ja tehtii sinne notski ja kuunneltii Roopen mopoautost musaa, olin joskus enne puolyhtä kotona (?) ! Oli niinii kivaa , mutta sieltä ei nyt sit oo kuvii :)











  Lauantai olti taas tylsin ikinä :--D tainno olin mä Heidinkaa(jameil ei sit koskaa ootylsää) ja sainha mä kännisiltä puheluita , ;) ja ku sanoin et lauantaista tulee kiva niii perjantai oli sittekki se lauantai päivä , if u know what ai miiin.










 joo ja joulunavajaisis oli iha kivaaa.. En saanu raketeista tosin nii hienoja kuvia, ku oli aika paska paikka.
MUT oli tosi kiva nähä nii paljo tuttuja pitkästä aikaa D: ! 
Nyt tää loppuilta, siivoon mun huoneeen, ette halu ees tietää mitä kaikkee paskaa tääl on perjantai illan jälkee. 
Ja toi yks tulee viel käymäs meil (----: nyt on ollu kyl superhyvä viikoloppu ! paitsi ny fiilis o vähä maas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti