maanantai 7. marraskuuta 2011

Tell me baby if it's wrong to let my hands do what they want

V:

Nyt tulee sellasta turhanpäivästä paskaa !

Juttu jäi vähä keske viime postaukses , ku tuli pikkase kiire ! Juu elikkäs oltii eilen leffas Aten,Jossun,Rasse,Irkun,Samun,Aleksin ja Jerenkaa kattoos paranormaalii , yää sen jälkee tuli nii oksettava olo , ku säikähti joka toine minuutti. TÄLLÄ kertaa otin kameran , tsekkasin viel et siin on akkuuu MUTTA, se fuckin muistikortti jäi himaaa. AAAAAA.

Niii ja tosta mun viime otsikosta sen verra, et en ite tajunnu mut ainaku oon nähny unta ja selittäny sen Jossulle nii se on aina jotai et tapahtuu jotai pahaa. Oikeesti nään vaa jotai painajaisii, en muista ees koska olisin nähny jotai kivaa unta tai niii (..?)

Tajusin tänäää et tanssiaisii on iha helvetin lyhyt aika ! Onneks mul on jo pari ja hame vai mekko kumpi se ny onkaaa.

Olin kans tänää teoriakokees Jossunkaa ei kumpikaa päästy läpi. Meni niis kysymystehtävis tai niis kirjallisis vai miten se ny vittu sanotaa nii yks vääri ja kuvallisis kaheksa , ei voi oikeesti mennä nii huonosti kyl pitää olla tyhmä .En jaksa ees yrittää enää tänä vuonna, ku pitää maksaa seuraavalla kerralla ite nii et nou mani nou fani.

Mut tänää olin suunnitellu et oon Atenkaa ,mutt en saa lähtee mihkää.. (-.-)

nyt siivooo !




haijdo !

2 kommenttia:

  1. Heei, huomasin vast äske et meil o sama otsikko mut en ottanu sitä sulta vaa kuuntelin vaa just sitä biisii! Sorry about that:)

    VastaaPoista