sunnuntai 25. joulukuuta 2011

2011

Tammikuussa tutustuin Jasuun enemmän ja vietin aikaakin paljo senkans.Viivin luona olin melkein jokapäivä JA lunta oli iha helvetisti !
Helmikuussa sama jatkui Viivi&Jasu&Juho oli läheisimmät kaverit tolloin , oltiin joka ilta meillä , siis ihan joka ilta.Kävin kans Levillä hiihtolomalla((:
Maaliskuussa Lähettiin koulusta laskettelemaan Tahkolle ja se oli parasta niinku aina! Vietin edelleen paaaljo aikaa Viivinkans ja hengattii visssiiin hallilla aikaaa paljo.
Huhtikuuussa olin aika paljo Mariannenkans , toki Viiviki oli meidänkans mut enemmän olin kuitenki Marsun kans. Huhtikuuus päääsi ajaan skootterillaki !


Toukokuussa tajusin et mun elämä on niin hyvin ku voi vaan olla. Parhaat kaverit,alkasin seurustelemaan,lämpöset ilmat yms. En voinu enempää pyytää tolloin! Oltiin Viivinkans jopa viikko meillä eikä kukaan ollu kotona paitsi mun isoveli. Vietettiin parhain perjantai Paven bileissä. Kaikki oli tällöin hyvin ! Ihan kaikki !

Kesäkuus loppu peruskoulu ja odotettu kesäloma alkas! Se porukka missä liikuin koko kesän oli jo "koossa" ja siihen kuulu parhaimmat ihmiset ikinä! Tiesin jo kesän alus et tästä tulee parhain kesä!
Heinäkuuhun kuulu paljo riitoja,hymyilyä,nauramista,itkemistä.Mutta silti paras kesäloma jatkui.Oltiin Viivinkans keskisillä viikonloppu ja vietettiin edelleen meillä tai Viivinluona viikkoja ilman vanhempia.En voi oikeesti muuta sanoo ku et tähän asti tää on ollu parhain kesä !
Elokuus riidat lisäänty enimmäkseen poikaystävänkans ja vaihdoin porukkaa, sepikseen. Aina ku meni sinne nii mä mietin kaipaako ketää mua ees Vaasan puolel? Marianne rupes liikkumaan munkans sepänkyläs ja tutustuttiin sielä niin moneen ja mahtavaan ihmiseen.Pakko sanoo et ku olin sielä niin mä joskus unohdin että mulla oli poikaystävä... Ei kaikki ollu enää niinku ennen, ei se loppu kesäloma ollukaa enää ruusuilla tanssimista..Elokuussa erottiin ja tuntu ihan ku koko maailma olis kaatunu päälle. Koko kerän porukka kaikki ne kaverit katos samalla. Mä muutuin. Mä ite pilasin kaiken, ei olis pitäny feidata ja vaihtaa porukkaa. Mut silloin se tuntu nii oikeelta.
Koulut alkas ja löysin taas uudet kaverit. Viiviikää ei näkyny enää paljoo..Mut edelleen se on mun paraskaveri
Syyskuus oli TAAS uudet kaverit, kaikki vanhat oli kadonnu. en liikkunu enää sepänkyläs, en jaksanu vaan enää sitä paikkaa , eli taas oli mun omaa vikaa et ne kaverit jotka sielä oli nii ei oo enää niin läheisiä.
Lähihoitajaks opiskelu alkoi niin löysin paljon uusia kavereita. Läheisimmäksi niistä tuli Jemina.Koulun käynti oli tällöin niin kivaa et olisin voinu olla koulussa vaikka kuinka kauan!

Lokakuuussa, mun vapaa-aika meni Toffella istumiseen ja uusiin kavereihin tutustumiseen. Taisin myös ihastuu mut ei siitä mitää tullu. Yritin vaan nauttia mun elämästä ja kavereista. Niitä ei ollu monia. Ei mulla ollu enää kavereita niin paljo ku ennen..Tuntu ihan ku olis alottanu uuden elämän. Kukaan vanha kaveri ei enää moikannu..
Koulus käynti alko tuntuu raskaalta ja halusin aina äkkiä kotiin!
Marraskuus olin paljo Jeminan luona Jungsundis. Täytin myös 16. Riitoja tuli taas. Kaikki vaan riiteli ! Luokassa kaikki rupes menee vituiks kaikki vittuili toisille ja puhu paskaa. Monet ne joidenkans oltiin koulus, niin katos. Toffella istuminen väheni. Kaikki jälleen katos.
Joulukuu näytti jo paremmalta , alkasin puhumaan vanhojen kavereiden kans , muisteltiin menneitä ja naurettiin kaikelle tyhmälle. Kaikkein mieleen painuvin tapahtuma oli joulun bileet leipätehtaalla, sielä tuli säädettyä kaikkee mikä ei olis koskaa ees käyny mieles. Mut sen kautta sain vanhoja kavereita takasin. Mut silti kaikki ei oo niinku ennen!


-Heidi(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti