maanantai 19. joulukuuta 2011

When I was small

Viivi:

Täs tulee muutamia kuvia ku oon pieni. Voin sen verran sanoo , et oon ollu niiin rasittava pienenä :D ku kattoo noita albuumeja, nii oon tyylii jokases kuvas, suutuin ja vedin kunno raivarit siitä jos äiti ei ottanu musta EKA kuvaa, ennenku sen piti ottaa siitä mistä sen alunperin piti. Että sellanenki linssilude  oon ollu pienenä. Ja eniten rakastin esiintymistä , etenki laulamista :D enjoy !
ps. ei mee ikäjärjestykses. ja huono laatu kaikis !


 1v
 2v
 3v
 valtteri&mä&jesse&senäiti
 valtteri&jag&serkku
 v&v

 mummu & I
 Ronja & minä
 Dädi and I , huhuhh noi iskän vaatteet :---D
 Tää on ehkä paras lahja minkä oon koskaa saanu :--- D tästä o videoki ku saan ton , kunnon kiljumista ja nauramista.
 Nää on iha törkeitä , miks irvistän tollee aina tai sit kunno vedän hampailla jonku järkyttävän ilmeen :D?

 morsiusneidoksi oon pääässy.




 Olinkoha 5v ku mut ekan kerran meikattii :o
 minä&serkkuni
suihkunraikas!
 hammasrako<3
tähän kuvaa äitiki sano et tungin , koska äiti yritti ottaa valtterista kuvaaa nii hyppäsin sen vieree ja muka rupesin kans lukee tota lelukirjaaa : D huhhuhh
 eimitääntietoo& pappa & ja miiiiiiiiiiiiiiiinä.


 oon saanu pataaa.

HAHA , en ees kommentoi tätä kuvaaa mut Erika&Noora !

.. : ) jeejee, en oo saanu tänää yhtää mitäää aikaseks D: TARKOTUS , oli mennä ostaa joululahjoja, mut se ei nyt sit onnistunu syistä..
huomenna oon iinankaa ja keksitää jotai hauskaaa (:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti