perjantai 13. tammikuuta 2012

jesse :EKS NY OIKEESTI MUISTA SITÄ RUSSINPIIP PELII ?

Nomeidänkehari:

NOMENI huonosti kyl joo aamu, ei mikää onnistunu ni piti laittaa hiuksetki kii. liikkatunnilla siivottii vaa jotai likasta varastooo. kyl se päivä sit meni iha kivasti nauranu yli paljo , ja varsinki tollle ku jesse yhtäkkii rupes puhuuu jostai russinpiip pelistä :D et pelattii sitä ala-asteel ? ei mitäää muistikuvaa..
JOOO oon huomannu et tosiaa on toi perjantai 13, epäonne päivä, koska mulle tapahtu nii vittumaisesti.

---->>>

nyt selitän sit pitemmä versio tapahtuneesta ,että jossette jaksa lukee tätä pitempää versiota, nii kattokaa mu fb:n tilasta lyhyempi versio.

Kemman tunnin jälkee aateltii käydä jaskankaa nopeesti pihalla, ennen ruottintuntii. Noh lähetää iha rauhas kävelee rappusia alas, kunnes tultii oville , siin oli meidän matikanopettaja ja yritin mennä nopeesti sen ohi vaa, no se matka loppu lyhyeee sillä mä vedin lipat TOSI RAJUSTI HÄNTÄLUULLE, lensin koko rappuset alas, ja jäin siihe lumee, nauroin aluks ja yritin nousta, muttei onnistunu sattu aiva liikaa. Kiroilin siinä sit varmaa kaksminuuttia enkä sanonu kellekkäää sanaakaa. Jaska haki sit terkkarin paikalle, ja sillä välin tämä kolmen kööri (jesse,make,sparffi) tulee nauraa mulle et hehhe ooks kaatunu ja vittuilee kaikilla muilla tavoilla, olis nii tehtny mieli lyödä ja kovaa, mut en pystyny. no terkkari tuli sit nostaa mut ja menin sinne terkkarille. Se anto mulle jääpussin ja särkylääkkeen. No sit olo vähä helpottu, mut kipu oli sietämätön, meen ruottin luokkaa, meil on koe. En pystyny ottaa mu laukkuu maasta , ja pyysin et jos ripe vois nostaa se mulle sit se vitun ämmä rupee huutaa mulle iha täysii, en pystyny vastaan sille koska tärisin ja oli vitun heikko olo, no tein sitä koetta hetki ja sit rupes huimaa nii paljo et halusin lähtee. Näin sitte vaa enemmä ja enemmä mustaa ja kaaduin maaha, eli pyörryin. Sit näin vaa ku jepa ja jossu tuli mu ympärille ja kuulin kokoaja vaa vähemmä ja vähemmä, ne laitto mu selällee ja se vitun ämmä( ruottinope) vaa sano ettei ne olis saanu tulla mu lähelle kunno joo , okei meil on kunno riita senkaaa mut ei se silti sais sanoo noi ,ettei mua sais auttaa ! Menin sit siitä terkkarille uudestaaa makaa ja venasin et äiti tuli hakee.  En kyl naura enää kellekkää jokka kaatuu perseellee, koska tiiän tuntee.. nyt tätä kipuu pitää kestää koko hela vitun ilta , tainno monta päivää ! ! toivottavasti holi vähä lievittäis sitä ;)

HA DE BRA !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti