tiistai 24. tammikuuta 2012

Vihaatte toisianne, mut esitätte kaveria, mä oon välis ja mulle aina suututaa.

Viivi

hihi, tänää on ollu erittäin huono päivä.. aluks menin sinne joogaa, mut olin vääräs paikkaa , venasin puoltuntii pihal , en meinannu kuolla kylmyytee ei hätää. no sit me jossunkaa jäätii kaupunkii, haettii kunno mässyt ja mentii kouluu nukkuu, koulu jälkee menin jossulle en kauaa ehtiny olla ku äiti soitti et tuun hakee sut puol kuus et pitäää vähä puhuuu sunkaaa.

voiettä ku o ikävä kesää ja näitä päiviä :(
 Huvilakauden päättäjäisinä oli tooosi kivaaa, eka oltii isolahde rannas ja oli tositosi lämmi , eksyttii jaskankaa ja jäätii istuu maaha, nähtii paljo tuttuja ja kaikkee muuta mukavaaa, oli muuten mun synttäritki !
 Koulus oli tosi kivaa, oli keilausta ja muutenki tosi hassu päivä , illal meidän ihana Pave oli järjestäny meille kivan illla :) ruoka ja juoma oli hyvää , ja seura mukavaa, no atte tuli sit loppuillast hakee , mentii westikselle  ,ja siel oli sitte vähä lisää kavereita ! mut tää ilta ei kyl loppunu mitenkää kivasti ;<
 Ei mitäää kunnon muistikuvaa mitä tapahtu, nomut oltiii silti Sakulla ja oli tosi kivaaa !
 Tänä päivänä mu iskäl oli synttärit nii meidät häädettiii meiltä illaks. Oltiii isolahden koulus, gw-gallerias mis oli tuttuja, laivapuistos, ja mun ja heidin vessareissu joka oli unohtumaton ! käytii jaskan pippalois, ja heidi joutu lähtee munkaa kahelta yöllä ajaa länkkärille ku halusin nähä aten . mitää erityisii kuviii ei kyl oo siit päivästä, paitsi noi tylsät.

Jossul oli synttärit, ja maksoin sen Pancho Villaa syömää, tälloi oli viel rahaa, nähtii Aaku bussipysäkillä joka sit saarnas meille,  oltiipukinjärvenpuistos kokoilla ja sinne tuli kaikki.


TURKU ! Parhain viikoloppu koko 2011 vuode aikana. Ihania ihmisiä, ihania kauppoja, ihanan chillii, kaikki oli nii parasta !!!! Toivottavasti tänäki vuonna pääsee.

...

JA uuusvuos ofc !


2 kommenttia: