sunnuntai 1. tammikuuta 2012

WAIT, WHAT ?

HUAAMENTAAA.

ELIKKÄS EILINEN. Mun lähtö kesti niiniii kaua, nomut kaiken säädön jälkeee pääsin polkee mariannelle asti (huimat 20m). No sieltä hain mun juoman , ja sit jututsteltii siin hetki. Sieltä lähin sit polkeee suvaa..
ja se matka kesti ja kesti.. onneks oli puolesmatkas seuraa :) nimittäi nää ihanat, Iina, Rosa,Ale ja Rosanna venas mua manillla, ja pyöräiltiii sit yhtämatkaa suvaa, mut kylläki eri osoitteisiin (:







 Mulla oli sädetikkuja repppu täynnä ! Harmi et ne isot ei oikeee funkannu ): taidettii polttaa Juulinkaa lattiaa jälki, ku mul oli kaks sädetikkuu ja Juuli otti multa se on toisen ,nii se toine tippu lattialle :-----D





 HAHA, teidän olis pitäny kuullla ku Jere selitti ja selitti sen puhelimesta kaikkee mahollista. Varmaaa tunnin oikeesti..






 Joo ja tää ilta/yö sisälti kermaviilii, kaatuneita tuhkakuppeja,kännisiä,kyttiä,raketteja,tappeluita,lesboilua. ja paljomuuuta.Olin jotai ennne 3 himas.Voin kyl sanoo et oli tosi hyvä uuusvuos  :) kiitos siitä Juulille, et saatiii ollla siel ! Nyt tää ilta meneee varmaaa himas koomailuu, ja jos sitä innostuis niii vois kysyy äitiltä jos se haluis värjätä mu hiukset valkoseks, mut en usko , ainii ja mun kultaki tuleee iha just himaaa ! CAN'T WAIT !

Niii ja uuudenvuoden lupausta en tosin tehny tänä vuonna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti