sunnuntai 8. tammikuuta 2012

You the one that I dream about all day , You the one that I think about always.

hmm, nyt selitän mitä oon tehny ! eli perjantaina menin yötä jossulle , kokkailtiii ja kaikkee tällästä ku niillä ei ollu ketää kotona. Lauantai aamuna oltii jo YHELTÄTOISTA kaupungis.. Ja rahaa palo niii paljo, en halu ees muistaa kuinka paljo ! ! ! Oltii muuten siinä pankkiautomaatilla tai mikä se ny o , no eka mul kesti iha vitun kauan kattoo et paljo mul on kortilla rahaa, ja sen jälkee Jossu oli menos siihe. Noh sitku tuli jossun vuoro nii eiköhän sen puhelin soi ja se rupee jaarittelee siin iha helvetin kaua, meidän takana oli sellane 10metrin jono ja kaikki katto nii vihasesti sekä mua että jossuu, no ei jossu ees kuunnellu mua ku sanoin et nonii lopeta jo, se vaa jatko.. : D no sit mä revin sen lauku ja se tajus lopettaa sen puhelun onneks. JA sit ku venailtii näin iha rauhas bussii (joka oli tulos tunnin päästä) , nii lakkasin siinä sitte kynsiä mustalla. Sit yhtäkkii se bussi tuleeki? iha helvetin aikasi, no vittu meidän kaikki ostospussit o maas levällää ja jossu lähtee juoksee kattoo et onko se varmasti se bussi millä meen , no sit iha paniikis yritin ehtii siihe , se musta kynsilakka sotki mun posken , hiukset, housut sun muut ku yritin nopeesti toimii , meidän pussitki sekottu siinä : D se bussikuski vaa nauro mulle, se näytti varmasti niiiiin tyhmältä että ..

Sit pääsin kotii, vaihdoin vaatteet, svantte ja jollu haki rahat , sit jossun iskä tuliki jo hakee mua ja suuntana oli villa. Pihalla oli niiii nii kylmä ! , ja kävelinki viel sieltä himaa , ei kiva.

nonii tänää SUNNUNTAINA, ei vois olla paskempaa päivää , se siitä uudesta puhelimesta,kengistä ja jumpingista. vitujeee. enkä selitä tännne et miksen saa noita. noh mut sellasta sattuuu :---) nyt vaa chillailen loppuillan meillä mun pikkuvelinkaa.

värjäsin muuten hiuksetki vähä harmaammaks, mut se väri ei tosiaan tarttunu joka paikkaa nii mun hiukset näytttäää jotenki rumilta. LISÄÄN kuvia mun hiuksista, ja näi sitte joku toinen päivä koska nyt en jaksa, koska akkua konees 20min. ja pitäkää huomenna oikein makoisa koulupäivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti