perjantai 3. helmikuuta 2012

Tupakasta terveys, viinasta muisti ja miehistä järki.




Heidi: Asutaaanks me jäätiköl ku mittari näyttää aamupäiväl -27? HUHHUH. mä niin vihaan pakkasta koko mun sydämmestä. ! On ihana kattoo noita vanhoja kuvia mitä on otettu kesällä..
JA nyt tulee jotain angstiteksitä jos ei kiinnosta nii älä lue !

oon miettiny et mihi kaikki katoo? missä on ne mun parhaat kaverit joidenkans mulla oli ihanaa ja mun elämä hymyili kokoajan..Ne ihanat kuningasideat mitä saatiin,ne kesäyöt jolloin oltiin myöhään pihalla ja pidettiin hauskaa,niitä monia 'bileitä' joissa oltiin,kaikki discot missä käytiin,ei-nukutun yön jälkeen kauheessa helteessä rannalle ja NÄÄÄÄIN paljon ajelua skootterilla..tota kaikkea mulla on niin ikävä.
Jos johonki saisin kelata mun elämän takasi nii se kelaisin sen viime kesään. 

ps.löysin Mintun blogista jonku yli vanhan kuvan meistä !:)

 

2 kommenttia:

  1. Hahhah mikä ihana foto! Oi noita aikoja, oli kyllä mukavaa silloin! ikävä..

    VastaaPoista