sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

BITCH PLEASE

Viiivi:

Perjantai :



Koulua 8-14 , jos oikeen muistan. Koulusta josssulle,  ja sieltä Panchoo syömää.







 Perjantai illalla vietettii mun pikku Julian 16v synttäreitä niillä ! Olihan siel mukavaaa ja paljo porukkaa, jota ei oo näkyny pitkään aikaaan. Julialta menin sitte Jossulle yääääääääääksi.

Lauantai
Tätä iltaa ootin vittu niin kauan. Tytöt tuli meille , puetttii ja laitettii ittemme kuntoo. Bussi lähti , niinku heidi kertoki nii joskus vähä yli 8 ässältä. 

Sulva ei ollu YHTÄÄN sellanen ku kuvittelin. Ihmiset laattaili ympäriinsä, se oli tosi pieni paikka, paskaaa musiikkii, kaikki itki sielä vuorotellen, parit petti toisia ja nii kusipäistä porukkaa että. Olin jo valmis lähteee sieltä 11, oli tosi paha mieli  ja vieläku näki et kavereillakaa ei nii hyvi mee. Bussis takasi halusin vaa nukkuu , enkä puhuu ollenkaaa ihmisille, ja olin kotona joskus puol 3 tai  vähä enne.

Eniten mua naurattaa se , et mä just enne sulvaa sanoi et mitä kaikkee paskaa siel tapahtuu, ja meni iha samallalailla ku olin kuvitellukki. Mä oon ollu nii saatanan sinisilmänen paska, mut mä vaa sanon et bring it on , ei kiinnosta enää, täältä tuleee jos sitä noi saatanan kovaa kerjäät.

4 kommenttia:

  1. :--( ! muaki harmittaa niin lujaa että alunperin edes tulin sinne..

    VastaaPoista
  2. mmm ! :( yyh, ei enää ikinä tälläsii iltoja kiitos !

    VastaaPoista
  3. okei ei vittu oon kauhee tos kuvas :D

    VastaaPoista