sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

'viivi missäs se mun kakskymppine' 'ööööööööööööööööööööö'

Pakko kehuskella viel perjantaita, varsinki päiväää oietttä ! Illalla jukke tuli jossulle ja hetenpäästä sulo tuli hakee meidät ja heitti meidät palikselle. Mun ei ollu tarkotus mennä sinne discoo , mut sitte mä yhtäkkii pääsinki, ei puhalletettu eikä mitäää mun onneks. No etin mun herraa sielä varmaa tunni, muttei näkyny eikä ketää tietäny missä se o. Ei hirveesti ollu fiilistä tanssii ku mulla oli villapaita ja hiukset kii. Loppuillasta käveltii sit meille ja ku päästii ovest sisäää nii äiti ja ne oli lähös baarii. Oltais menty viel ulos muttei ketää jaksanu enää liikkuu silloi ja nukahdettii ja aamulla huomattii kuinka monta puheluu tullu , jokka oli soitettu heti sen jälkee ku oltii nukahdettu, otti pikkase päähä.

Lauantai meni Juuson, Jossun ja Joonaksen kaaa. Niinku sanoi piti grillata jossai , mut ketä tuol lumimyrskys olis jaksanu .No se ei meitä haitannu syötii sitte kylmiä nugetteja ja no 'grillattiii' vaahtokarkkeja sytkärillä autos,  ei se ny nii pahaa ollu ! Oltii tosi aikasi himas.

Ei mitenkäää paras viikonloppu, mut flipannu siihe mallii etten tiiä mikä o totta ja mikä unta.
nyt tekeee koulujuttuja.

-viiiivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti