tiistai 27. maaliskuuta 2012

Where da hood where da hood where da hood at.











Tänää ollaa puhuttu suurin osin siitä et kuinka paljo ala-aste ikäset on muuttunu. Jos ajatteleee en ikinä uskaltanu tyylii käydä kutosellakaa kaupas tai ylipäätää poistua koulualueelta, olin aina ihan paineis jos jäätii välkillä pukuhuoneisii piiloo ja jos sain pohdinta pipon (sellane lappu mihi pitää kirjottaa mitä on tehny vääri) nii mua aina pelotti kertoo äitille et olin saanu sellase tai ku mentiii salaa hissillä alas, ne paineet että joku opettaja näkis .. :D

 Mut nyt eka luokkalaiset käy kaupas, nelos luokkalaiset pöllii, kutos luokkalaiset käy tyylii röökillä koulun nurkan takana ja mitä helvettiä oikeesti. Kaikilla 5-6 luokkalaisilla tytöillä jokku järjestelmäkamerat ja suurin osa pukeutuu ihan törkee paljastavii/tiukkoihin vaatteisii ties mitä.. ? kaikilla jokku omat läppärit, iPhone:it ja kaikki nii viimese päälle. Voin vaaa kuvitella ku niistä tulee teinejä. Thank good etten syntyny 2000-luvulla.

Oli kyl viel jotai asiaaki mutten ny muista mut nyt tyli kiiiiiiiiiiiire että heippa !

- VIIIVI

2 kommenttia:

  1. viivii toi on niin totta! :D mä olin aina kutosellaki ihan paineissa kaikesta hahah! :D

    VastaaPoista