torstai 26. huhtikuuta 2012

Back in the business

 namnam jauhelihakeittooo<3 (lempiruoka)

 toi on ehkä parhain kiharrin koskaa, ei kuule suoristu vaikka harjais hiukset tai ei laittais lakkaa ! Entiiä mistä on,  äiti toi mulle (:



Nää viimepäivät ollu mulle täyttä paskaa, ettei ketää voi ees ymmärtää ! Oon jääny kii kaikesta melki mistä voin , oon rikkonu ipodin , feilasin teoriakokeen ja pää ollu iha sekasi kaikesta haukkumisesta , huudosta ja säädöstä. Nössöilin kans bilsankokee menemättä sinne mikä tarkottaa , että ensviikol on kolmekoetta oikee heti keskiviikkona ku loma loppuu. Huomenna mulle taas huudetaa siitä etten oo vieläkään tehny lopputyötä valmiiks ja saan siitäki varmaa nelosen , ainaki opettajan perusteella. JA mikä eniten ärsyttää on se , että en varmana pääse yhtä liikuntakurssia läpi oon lintsannu aiva liia monta kertaa siitä ja vielä ku lähetää amerikkaa nii tulee neljätuntia lisää poissaoloja. fak.

Tänää on itseasias ollu hyvä päivä , vaikka toi sää on ollu iha paska. Pääsin aamulla kaverin autokyydillä onneks kouluuu ja kaverit osannu piristää. Ussantunnilla meinas mennä hermo niihi uskovaisii , jokka puhu nii törkeesti asioista, ne on niitä pahimpia rasisteja oikeesti , mun mielestä. Koulu jälkee tultii meille jossunkans, ja myöhemmi illalla lähettii tonne järkyttävään tihkusateeseen.. Huomenan viel matikankoe ja ööö arvakkaa oonko lukenu? EN. missä oikeesti mun panostus kouluu, ei missäää. en jaksa ees yrittäää !! 

Yritän ottaa ny itteäni niskasta kiinni ja tsempata ees tän blogin kans. Nyt hyppään suihkun allle ja meen suoraa sen jälkee nukkuu.

HYVÄÄ YÖTÄ = ) ! - viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti