maanantai 16. huhtikuuta 2012

Jos oikeasti välität, niin näytä se.



mun piti kertoo mun viikonlopusta oikeen kuvien kera, mut tajusin et eihän mulla oo kuvia huhhuh.
pitäis ehkä rehata tota kameraa mukana enemmän.

Perjantai:
Päästiin koulusta kahelta, pyöräiltii verotoimistoo hakeen mulle verokorttia->syömään kotiin ja
matka jatkui skootterilla prisman kautta nummelle Japelle. seistiin siinä pihas varmaan
joku puoli tuntia koska jape korjas mopoonsa tai jotai (ylllätys)
Sieltä ajettiin takasi Kotirannalle Toffelle johon jäätiin sit yöks.

Lauantai:
Herättiin joskus 12aikaa , chillailtii siinä hetki ja sit mun piti lähtee himaan , koska mun
mummu ja paappa oli tullu 3kk matkalta kotiin,jeij.
käytiin sielä, sain ihanan sytkärin ja reiskat(= ja jotain muuta pientä:)
seittemän aikaa suunnattiin time out -diskoo, joka oli ihan paska!
oli niin kuiva meno , huuuhuuhuh.
pois me lähettiin jo 10aikaa.
Jemina meni vielä Toffelle mut mä jatkoin matkaa kotia.

Sunnuntai:
Koko päivä himas !(:


-heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti