sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Can you feel the beat ?!?!


Hengissä ollaaa... Tampere reissulta oon iha rättiväsyny , tuntuu että olis kuumetta ja ähh kauhee viikko tulos. Teen myöhemmi sit Tampere postauksen ku on aikaa (:

Tällä tulevalla viikolla on mun viimeset mahikset parantaa mun koulunumeroita , koska ensviikolla tähä aikaa ollaa jo lentokonees matkalla Amerikkaa.

Huomenna eli maanantaina olis bilsan rastikoe, mut huomasin just äske et se menee mun ajotunnin päälle, eli pitäis fiksata se koe jollekki toiselle tunnille. Keskiviikkona soveltuvuuskoe, eli en mee kouluu , joka tarkottaa sitä etten pysty tekeen fysiikan koetta, eli seki pitää muuttaa jokski toiseks päiväks. Torstaiks pitäis olla lopputyö tehty , mut siihen enny pysty mitenkään panostaa. Pitää kans ottaa kirjallinen paperi , mis lukee joka ikiseltä opettajalta et mitä mun pitää tehä amerikas (elikaikki läksyt yms.) , jossen oo palauttanu sitä reksille ajois nii sit en saaa lupaa ees lähtee lomalle. Mut en ajatellu hirveesti ottaa stressii tosta viikosta, koska sit on loma saatana ! Vielä on muuten se ongelma, ettei mul oo bussikorttii millä liikkuu, koska se katkes kahtia vappuna hehhe. Ja etten ehi uusii mun yhteiskuntaopin koetta, enne reissuu -.-  Kaikki noi pitäis viikos suorittaaa ... : D tää on just tätä ku luulen olevani nii viisas etten tee kaikkia töitä silloi ku ne pitää vaa jätän ne aina iha viimesille päiville, en oo varmasti ainut.

Men snart ska ja gå ut med mina kompisar o sen på kvällen mariannen kans lenkille . HEIPPA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti