tiistai 1. toukokuuta 2012

2 lessuu 2 homoo ja 1 hetero.

VIIIVI :











  Nää kuvat tästä ylöspäin , nii niinä päivinä ollu nii helvetin lämmin ettei mitään rajaa ! Aurinko paistanu ja ah ollu tositosi kivaa. Ollaa jossunkaa otettu arskaa, nähty kavereita, katottu kivoja leffoja,  ajeltu ja tehty kaikenmoista mistä mulla ei satu olee oikee kuvia.



 Vappu meni tosi lepposasti lukuunottamatta tota jäätävää tuulta. Alkuillasta oltii jossai liaanilla (?) siel oli paljo porukkaa ja oli viel lämmi , aurinko paisto ja oli hauskaa. Sittekku lähettii hoviskalle (kaikki muut meni edeltä pyörällä nii minä jesse matsku jere ja jossu käveltii ) nii tuli törkeen kylmä, mut matka oli tosi hauska , jututki meni nii sakeiks . Ku päästiin hoviskalle näytin ihan siltä että olisin noussu ylös kuolleista ja porukka hajaantu iha eri osotteisiin. TOISET joi pikkase liikaa ja niitä piti vahtii, piti mennä tappelujen keskelle ja kärsin hengenahdistuksesta. Loppuillasta meitä ei ollu ku minä,jossu ja jesse. Kaikki oli jossai ja sit tuli se hetki et pakko soittaa kyyti et aivot jäätyy. Onneks Jollu haki meidät ja heitti sit vähä myöhemmi himaa !



Nyt aamulla onnii paskaa huomata ku kaikki tavarat hukas ja kattokaa noita mun hiuksia !? mitähittoo mä oon tehny niille et ne on iha takus ja rastoina mun pääs. Pää onniinku joku hakkais sitä vasaralla tai joku kiristäis sitä kokoaja. Huomenna viel ne kokeet.. en todellakaa pysty lukee niihi :--D onneks vaa kaks päivää kouluu ja sitte lähtö kohti Tamperetta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti