tiistai 8. toukokuuta 2012

WUHUHUUU

TAMPERE
Mä ennyt jaksa selitellä tarkasti mitä siel tapahtu ja mitä teimme josefinan kanssa, jos kiinnostaa nii kattokaa sen blogista :) mä kirjotan ne lyhyesti.














 D:D:D: D kuuumotus jossu



















Perjantai : Lähtö kaheksalta, syömisen kautta tampereen messukeskuksee (?) kattomaan street sm-kisoja. Oli huippuu kattoo kuinka jotku osaa tanssii nii hyvin , ja ne pienet voiettä mitä lutusia ! Hotellille saavuttuamme kävimme kylpylässä ja loppu iltaa en muista.

Lauantai: Herättiii yheksältä ja shoppailtii meidän viimesillä pennosilla pari mukavaa rättii ja housuu , syötii mikroruokaa ja chillattiin pihalla!

Sunnuntai : Lähtö enne yhtätoista, hotellien kautta juustoportille, sieltä kotiin, olo oli oksettavin ja kuumeisin , saatiin näköjään jossunkans ruokamyrkytykset , mä lievemmän ja jossu vähä pahemman. Loppu ilta oltii sampankans käytii strömsöös ja juteltii kaikkee ja yritettii ratkoo arvotuksia.



Tää on jo toka päivä ku oon kokopäivä/illa jossai liikentees. Koulua oli 8-14 , sen jälkee 2 tunnin tukiopetus , sieltä autokouluun suoraaa ajotunnille , kävin itseasias eka äitin työpaikalla vähä safkaas , koska verensokeri oli niin alhaalla että huhhuhh. Minä idiootti myös laitoin BALLERIINAT jalkaan tänää, ja voi saatana mitä helvettiä kävellä ympäri kaupunkia noi jalas ja vielä ku meillä oli rygbya ?! ihanat rakot ja haavat saanu noista kengistä kiitokseks, kuvassa ei kyllä näy todelliset arveet.

Mua ärsyttää viel se ku kaikki höösää et pitäis pakata jo amerikkaa. Siihe on viel viispäivää , eikö se riitä et päivää enne pakkaa? en oo ees purannu mun tampere laukkuu vielä , tossa se lojuu lattialla sisukset auki. Huomenna soveltuvuuskokeet ja ahh sit saa jo ottaa vähä rennommi.

ÖITÄ!




Ihmiset ei oikeesti tajuu tilanteen todellisuutta ennenku se kolahtaa omalle kohalle. Oon ajatellu tänää mun pään halki sellasia asioita, mistä en oo saanu vieläkää selkoo että olisko se helpotus vai tyhmä moka, joka käy vaa mieles ja katuu sitä jälkeenpäi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti