tiistai 12. kesäkuuta 2012

 

Mua suoraa sanoen ärsyttää ottaa kuvia, koska oon rikkonu mun kameran nii pahasti etten pysty poistaa enkä kattoo niitä kuvia vasta ku koneella.

Kummiski mulla o ollu tänää toosi hyvä päivä. Menin jossulle joskus puolkuuden aikaa ja sieltä si lähettii valtiolle päi , mihin tuli sit myöhemmin muitaki. Oli kyl kivaa, ku ruvettiin jossunkans vittuilee ja antaa ehdot eräille herroille jokka ei muuta tee ku juo, mut se meni sit iha perseelle ku annettiin niille aiva liikaa aikaaa, höh. Ette tajunnu tosta yhtään mitää mut hyvä nii :-------------D 
Oli kans kiva tulla kotii, ku huone ei ollu yhtää paskane niinku joka hemmetin päivä. Rupes vähä pelottaa toi viikonloppuu.. hehhe, nyt o pakko myöntää et on ikävä mun toista pikkuveljee , oon nähny se vaan ehkä kolme kertaa tän koko loman aikana,  sais tulla jo kotiin ... !



-VIIIVI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti