maanantai 11. kesäkuuta 2012

Tästä se lähtee pupu.

Huhhuhh olo on mitä mahtavin !!!!!!!!!!!! ei oo pfp:stä oikee kuvia, mintulla vissiin pari mut saan ne sit joskus ku se jaksaa lähettää ne mulle , sit lisäilen ne tänne :)




Perjantai : Laukussa yks säälittävä bisse ja viinaa, iskä heitti meidät samalla valtiolle ku vei äipän muualle illaviettoon. Oli aika lämmi, mut tuuli tosi kylmästi. Vedettii juomamme nassuu ja lähettii kävelee hoviskalle päi silloi oli kivaa. Näin paljo tuttuja ja sit oli aika mennäkki sisälle. Alkuilta ei olis voinu olla parempi, hyvää musaa, hyvää seuraa , mut pakko sanoo et meillä oli jossunkans loppuje lopuks kivempaa svanten ja jollunkaa jossai vikingan rannas, ku pfp:s

Lauantai : nyt oli vähä enemmän otettavaa , helveitin lämminki. Lähettii jossai vaihees taas s&j kans ajeleen , ja napattii samalla pitsat mukaa. Takas ku tultii pfp:he , nii siinä se ilta meni ihan mukavasti , tai en kommentoi :)

Mut nyt ottaa päähän, ei vituta mut naurattaaa , ihmettelen et mitä hittoo tääl tapahtuu ? Pitäiskö ruveta samanlaiseks, vai mitä sä halut, nii saat tuntee itekki vähä tuskaa, ehkä sä sitte mua ymmärtäisit. SÄ ET ikinä opi, kyl mä sen tiiän mut elän vaa siin helvetin toivos et kyl tää tästä. Koitit mun rajoja nyt aika helvetin pahasti, josta saat iha varmasti kärsii, nyt loppu mun anteeksannot ja ymmärtävyydet.

Sunnuntai : ja lisää pitsaaa ja illalla kavereita, savua ja ötököitä


-VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti