keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

The time of laughter, time of tears ,the time of dreams and many fears


 :D:DD: kuulkaa kyrpä ottas oon tänää pessy ikkunoita, huhhuhh mitä hommaa !!






Viimepäivät on ollu suoraasanoien ihan sekavia. Eilen oli niin törkee draama päivä, sai kuulla miljoonia asioita samana päivänä ja se oli ehkä vähä liikaa.. varsinki muutamille. Sit lähtiki vähä mun kieli laulamaan ku menin himaa, mut ihan sama törkeitä ihmisiä huhhuhh !

JA KYLMÄKI ON KU PERKELE, tänäänki pihalla hilluin talvitakki päällä vaikka päivällä oli nii lämmi , että oltii jossunkans jo valmiita menee uimaaa :----D Kummiski , tulin jo ysiltä himaa ku ei ollu yhtää intoo jäädä ulos. 

Sain muute tänää postissa mun seiskalla kirjottaman kirjee , joka piti saada sit ysin lopulla ! Ei herranjumala mitä teinikieltä ihan oikeesti, ei siinä ollukaa niitä asioita mitä olin alunperin kirjottanu , eli näköjään olin raapustanu paineis uuden kirjeen ja laittanu sen sitte luettavaks ysillä, koska mä muistan viel vallan hyvin mitä olin kirjottanu (kenenkans pyörin , keneen olin kuses, mikä mua ärsytti)

-VIIIIVI





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti