perjantai 15. kesäkuuta 2012

You think I can't get hurt like you, you motherfucker


Eilinen olis ollu kiva ottaa kuvia.. mutten idioottina rehannu kameraa messii. Nukuin tooosi hyvin, sain vähä rusketusta ja illalla oltii valtiolla ja mtv:llä kattoos svanten ja näitten peliä (: Ja sitte illalla kävin malsun kaa taas lenkillä.

Tänään olin vihane aamulla koska mut herätettiin iha järkyttävällä huudolla ja melulla. En oo tehny tänää tasan mitää, fiilistelly vaa huomista, käyny hietalahdes tupakalla ja nyt vähä aikaaa si olin malsun seurana ku se hyppäs uimaaa :-------D 

Oon nyt jotenki tosi oudolla päällä, nii ilone, entiiä johtuuko se siitä et mun kamerasta salamatila lähti pois (elitoimiitaas ainaki hetke) vai siitä et ihmiset on ollu mulle tänää kivoja vai johtuuko se yhtään mistään.

Huomenna on taas iha buukattu päivä, saa nähä kerkeenkö joka paikkaaaan... ! Nyt halun vaa nukkua tosi hyvin tän yön ilma mitäää murheita, muutenki ärsyttää ku ei oo aftersunii nii tisseihin ja naamaan polttaa iha sikana, en kaipaa tasan yhtää mitäää lisäpaskaa tähä viikkoo, tulee olee varmaa muutenki raskasta.

/ rakkaudella viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti