torstai 19. heinäkuuta 2012

Hoping the best but expecting the worst


Into jotenki jokapäiväsestä kuvaamisesta ja kirjottamisesta tänne on menny, eiköhän sepikkuhiljaa tuu sitte takass,niikirjotansitte useeemmin.

1. Heidinkans oon ollu 2. käytiin ostaas hieman alusvaatteita &käytiin heses lihoomaas! 3. Tultiin illalla käymää meillä ja toi on joku sulosin poika ikinä (pikkuveljen kummitädin lapsi Topi) 4. Syöny mansikoita nii paljo,etten varmaa enää pysty ees syömään.
1. Käväsen joskus marsulla aamutuimaa puhumas kaikesta järkevästä 2. Mun pikkuveljeltä lahja atelle 3. - 4. Varmaan puistosta otettu kuva? just lähös Artulle
Käytiin Atenkans Rossos syömäs, ja voi ettämitä nanna ruokaa, sieltä kävästii meillä ja sitte taas vaihteeks kaljalle ihanien kavereittenkans !
Illemmalla mentiin Oonalle, vaikka epäilin aluks niin suuresti ettei kannata mennä, nii ilta tuliki tosi mukavaks, ja sai puhuttuu asiat puhki, onneks !!!! ilonen :)
kummiskin.
1. Ekassa kuvassa kolme vanhaa luokkalaista, en ikinä unohda meidän ala-aste luokkaa :) 2. Tytöt vessassa.. kauankoha oltiii tuola... :D? 3. ihana tiiiia !!  4. -
Oon ollu mummunluona maalla, ja teki tavallaan hyvää. Kävästiin keskisillä ja kolmannes kuvas on ostoksista kuvia , HUIMAT mutta me ei tiedettykään että se menee jo kuudelta kiinni, nii ehittiin vaan puolituntii ettii mieleisiä tavaroita
Tiistai (?) meni ulkona länkkärillä, mun skootteri TAAAS rikki :D:D, nii pääsin vasta kaheksalta ulos.

3. Ihanataivas ! 4. mu käsi näyttää hemmetin isolta, mutta kummiskin siinä mun ihana söpöliinivauvva Ilpo !


Tossa ei oo kummiskaa puoliakaan asioista mitä oon tehny, mutta tänään Jossun pitäis tullla kotiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ,se on varmasti ihanan ruskea ja ihanaa on ollu niin ikävä ja on sille niin paljonpaljon asiaa.


Pitkäkää hauska päivä  /VIIVI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti