sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Un movimiento muy sexy

 Torstai meni suurin osin siinä ,että venasin jossuu himaa mutku tyttöä ei kuulunu nii lähin vestikselle. Sielä sitte taaas kaikki hömppä kaverit. Ilta vierähti ihan mukavasti ja loppu siihen ku katottii meillä leffaa, neljän aikaa rupesin nukkuu ja katsu jäi yöks.


puhelinlaatu


Perjantai meni sitte åminnes, kuvia ei hirveesti ole. Alkuilta meni mukavasti varsinki bussimatka ja loppuakohden se huononi mulla niin paljo , eka ostin makkaran mun raukoilla vimpolla senttisillä nii joku helvetin hurri tönäsee mua nii se lens maahan. Ku oltiin lähös oltii ihan märkiä ja meikit valuposkilla ku oltiin sielä vaahdos riehuttu. Mun laukku katos yhes vaihees jossun takia... oli siinä pikku kuumotus ku bussit lähti 5 minsa päästä ja mu laukku oli jossai siel pihalla , eikä mua meinattu päästää enää sisää. Bussimatka takasi meni nii nopeesti melki kaikki nukku jo. Kotiin päästiin kahen- puoli kolmen maissa ja kavereita tuli viel käymää.


Eilisestä ja tästä päivästä kerron sitte huomennnaaa.
-VIIVI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti