sunnuntai 2. syyskuuta 2012

joo nähää



Viikonloppu meni Jurvas ja oli ihan huippuu !
Perjantaina oltiin joskus ennen 3 Jurvas ajeltiin siinä hetki ja sit mentiin Eerikalle, oltiin tyttöjen kesken
meikkailtii ja kuunneltii musiikkia:) myöhemmin illalla lähettiin kävellen Oskun kämpille ottaan pari :)
Sieltä suunnattiin Annin ja Eerikan kans grillille syämää ja sitte Eerikalle yöks :)

Lauantai aamuna päätettii lähtee Kurikkaa , ja niinhän me sit lähettiin.
Lauantaina meidän oli tarkotus mennä Radalle.com:iin mut ei me sitte keritty enää.. niin lähettiin matkiksee
juomaan loput juamat ja siitä illasta muisti pätkii mutta sen mä muistan että sovin erään ihmisen kans meidän välit ja oon nyt tosi onnellinen :) !
ja kyllä mä Eerikan luo oon kävelly ja sillai mut luulen että oli hauskaa !;D 

Sunnuntaina herättiin sitte aikasin ja lähettiin botniaringille , mutta sielä oli niiiiiin helvetin kylmä et lähettiin takasi kirkolle :) Ringitettiin hetki ja lähettiin uudestaan botniaringille kattoon driftausta nojoo oltiin sielä se 15min ja lähettii. Sit melkein heti mua ja Jeminaa tultiin hakemaan :)

Anteeksi kun tuli näin sekasta tekstiä mut on kiiiire , pitää tehä kaikkee ennen Big Brotheria ! ;)

//Heissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti