tiistai 9. lokakuuta 2012

Guess who's back

Tosiaaan jossulla oli synttärit tos viimeviikol ja mun lahjahan oli sille sitten juustoriisikakku paketti, josta kuvan näätte tos yläpuolellla.
JULIA & ELLA
Perjantai meni villas, anskulla ja nikkiksellä.


MISTÄS SITÄ ALOTTAIS. En niinku tiiä kuuluuko mulle hyvää vai huonoo, on tapahtunu paljo , eikä kuvis sitä juurikaa kerrota.. mun syy miksen oo postannu on se et oon saatanan laiska.

Lauantaista sen verran et meidän tarkotus oli mennä jossunkans sulvalle, mut iltaa myöten mieli muuttuki , kerättii rahat kasaa ja lähettii jollun ja svanten kaa seinäjoelle hiphop festarille, ja voi jumalauta oli kivaa pitkästä aikaa nähä mun nii hyvä kaveri teemu, jota en oo nähny niiiiiiiiiiiiiiin pitkään aikaaan , puss !! 

Tänää meil oli kaste, torstaina & perjantaina on koe, ja vielä aineen palautus.. no stress.

/VIIIIIIIIIIIVI

2 kommenttia:

  1. eihelvetti toi kuva musta ahahahaahahhaah _:D:D:D

    VastaaPoista
  2. olit nii söpö ku tulit silleee 'KATTOKAAA MITÄ MUN NAAAMAS LUKEEEE ' :DD ihana <3

    VastaaPoista