torstai 8. marraskuuta 2012

Mulla on menny hermo bloggeriin sekä mun koneesee, siks  en oo ees yrittäny mut tässä se nyt sitten tuleee, perus asioita ja ehkä jotai sellasia asioita mitä ette musta tienny.

Nimi : viivi
Ikä:  16 ,oon -96
Pituus: 169cm
Luonne : välillä liianki kiltti, sinisilmäinen ja suurisuinen , joissaki tilanteissa osaan olla järkyttävä ämmä. Mulla on aika paljo ennakkoluuloja ihmisistä, niinku kaikilla varmasti mustaki.
- Rakastan juhlimista, ja teen sitä suunnillee joka viikonloppu.
- Mulla ei oo tiettyä musamakua, kuuntelen kaikkea maan ja taivaan väliltä, minkä ootte varmaa huomannu
- Tykkään suklaasta yleensä vaaan jäätelö, kiisseli, pirtelö ja kakku muodos.
- Rakastan suolakurkkuja.
- Haluun tatuoinnin.
- Mun toinen nimi on Erika
- Oon ollu kielikylvys, eli osaan ruotsia hyvin.
- Seurustelen Atenkans pian tulee 16kk täyteeen , rakastan!
-  En rusketu ulkomailla !! Suomessa vaaan ja kunnolla.
- Mulla on erilaisia pakkomielteitä, osasta oon päässy eroon , osasta en.
-  EN OO ROMANTIKKO, en halu et atte tuo jonku kukkakimpun mulle ja suklaata , ties mitä muuta ..Tosin kyllä tykkäisin jostai pienestä tollasesta, mutta liian isot lässytys paskat saa jäädä mun puolesta pois.
- Unelma ammatti olis farmaseutti/proviisori TAI fysioterapeutti.
- Mun paraskaveri on Josssu, ketään ei varmaa tienny :D
- En osaa valehdella.
-En petaa ikinä sänkyy, ellei tuu sukulaisia tai jotai vieraita.
- Mulla on yhteensä varmaa 100 kynsilakkaa, koska rakastan niitä.
- Mulla on paras perhe, parhaat sisarrukset Valtteri 13v ja tuukka 11v ! Kovaäänisiä, jääräpäitä ja no vajaita.

- En pysty lukemaan kokeisii feikkivalolla eli lampulla? Älkää kysykö miks :D
- En tykkää jos mu hiuksiin kosketaan tai tehään kampauksia.
- En tykkää hirveesti lukee muotiblogeja tai sellaisa, mun mielestä ne on vähä tylsiä. Tietenki on joitai sellasia jota ilomieli luen.
- Mua ärsyttää jos mu huoneen ovi jätetään AUKI.
-Pelkään lintuja.

Siinä joitaki asioita !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti